Simulacija Žanr Hack Online Motor Cookbook Master - Recipe Chef Nedavna Online Kupnja Pack sa 150 dijamanata

Simulacija Žanr Hack Online Motor Cookbook Master - Recipe Chef Nedavna Online Kupnja Pack sa 150 dijamanata

 

 

⇩⇩⇩⇩⇩⇩⇩

https://firstgamehack.com/game-922499464.html

↑↑↑↑↑↑↑

 

 

Tomatometri = 4,2 / 5; note notes = bolji ekran za igru; Stavite kuharsku pregaču i kuhajte! Usavršite ukusne recepte, opremite svoju kuhinju najboljom opremom za kuhanje i napravite hrabre kulinarske eksperimente kao pravi gurmanski stručnjak !; Verzija 1.3.1 =; 1022 Glasova; Apple Ipad; Notice = Ova igra je sjajna jer je prikladna za sve uzraste, a djeca bi se mogla zabaviti na ovoj igri. Moglo bi biti malo stvari koje bih promijenio sa strategijama koje su napravili. ima smisla, ali sada na strašan problem je da sam morao izbrisati igru ​​jer sam ponestalo dijamanata pa sam htjela gledati video kako bih dobila još jedan kako bih mogla napraviti sljedeći obrok i kad sam ga gledala, rekao je nešto o Facebooku i je rekao da ili ne i rekao sam ne, jer Facebook nije nešto što trebam ili želim podijeliti ili napraviti stvari na i tako sam kliknuo ne i kad sam to učinio vratio se na normalan ekran i bio sam kao ok, ali još uvijek trebam dijamant pa sam opet kliknuo na videozapis gledanja kako bih dobio dijamant ili jem ili bilo što, a Facebook stvar se opet pojavila i stalno je to radila i radila sam tako da sam morao izbrisati igru.


https://hideuri.com/Kzvldl
https://tinyuid.com/a5w32m

 

 

 

Allmänt | |
Upp